organizations don't change, people do.

We prepare you for
change excellence!

Hoe neem je iedereen mee in de verandering naar een Omnichannel Organisatie?

Shopping Today | 21 september 2017

De verandering naar een Omnichannel Organisatie steunt op 3 belangrijke pijlers. Als eerste Leiderschap zodat de transformatie ook daadwerkelijk uitgedragen en ondersteund wordt door de organisatie. Vervolgens Project- en procesmanagement om alles rond de consument in te richten zodat deze geen drempels ervaart ofwel de “harde” kant. En tenslotte Changemanagement om alle veranderingen een plek in de organisatie te geven en continuïteit te borgen ofwel de “zachte” kant.

Wij zoomen vooral in op de organisatie kant en de menselijke kant van verandering. Hoe zorg je voor draagvlak voor de verandering naar een Omnichannel Organisatie, welke fasen doorloop je in het verandertraject én hoe veranker je deze verandering in de organisatie.

Over Shopping Today

In één dag bijgespijkerd worden en meteen de volgende dag in recordtijd naar succes? Met het thema ‘It’s time, start now!’ zorgt Shopping Today op 21 september 2017 voor inspirerende maar vooral praktische sessies met tips waarmee jij direct kunt starten. Op welk gebied je ook meer wilt leren, Shopping Today bereidt je voor op de digitale toekomst.

Kijk hier voor meer informatie over de workshop die Gwynt i.s.m. The People Side of Change tijdens het congres organiseren.

U kunt zich aanmelden via de website van Shopping Today.